Naast het hoofdkantoor in Antwerpen, het bijkantoor in Lille en de vestiging in Londen, opent Premium Plus deze maand ook een kantoor in Amsterdam. Het bedrijf is een van de grootste integratoren van Zendesk in de Benelux, het VK en Frankrijk.
Premium Plus heeft al een aantal klanten in Nederland, waaronder DPG Media, Sanoma, X2O, Tango, Wolters Kluwer en Telador. Met de officiële komst van het bedrijf, is Zendesk goed gepositioneerd om een breder aanbod van oplossingen te implementeren voor het groeiend aantal klanten in Nederland.
Het van oorsprong Deens Zendesk is een bekende SaaS-oplossing voor klantencontacten (e-mail, chat, sms) en crm. ‘Premium Plus staat in de wijde regio hoog aangeschreven als implementatiepartner van Zendesk’, zegt Premium Plus-ceo Kurt Pinoy. ‘We werken al nauw samen in België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Met de opening van het kantoor in Amsterdam halen we ook de banden met het Nederlandse salesteam aan.’
Premium Plus werd opgericht in 2012 en is volledig gefocust op Zendesk. Pinoy: ‘Die samenwerking wordt alsmaar intenser. Premium Plus heeft al meerdere awards gewonnen en is een van de enige partners in de Benelux die volledig ‘Zendesk-dedicated’ werkt. Bovendien investeren we veel in de ontwikkeling van eigen apps en help center thema’s op basis van de Zendesk-technologie. Veel bedrijven doen of consulting of apps of thema’s. Premium Plus doet dat allemaal.’
Premium Plus telt intussen meer dan 750 klanten in België, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk, onder meer Brussels Airport, Carrefour, Club Brugge, De Tijd, DPG Media, Nike, Telenet, Tomorrowland en Q8. Het bedrijf maakt momenteel een snelle groei door, op twee jaar tijd ging het aantal medewerkers van vijf naar twintig.