Cx-specialist Acorel en managementadviesbedrijf Noventum gaan op strategisch niveau samenwerken. Hun eerste gezamenlijke waardepropositie Service Growth with SAP helpt bedrijven hun klantbeleving en service excellence te verbeteren en om duurzame, winstgevende inkomstenstromen uit diensten te laten groeien.
Noventum (2001) en Acorel (2006) zijn sinds hun oprichting actief in klantbeleving en service. Beide partijen helpen klanten hun groei te overtreffen en winstgevendheidsdoelstellingen van servicebedrijven te verbeteren. In de gezamenlijke waardepropositie Service Growth with SAP komen de twee werelden van Acorel en Noventum samen: managementconsultancy aangevuld met diensten. Service Growth with SAP creëert servicetransformatie, neemt de organisatie mee in de verandering, voorkomt weerstanden, ontwikkelt de business en helpt de organisatie met de benodigde vaardigheden.
Nieuwe waardeproposities
‘De synergie tussen onze bedrijven is groot’, meent Acorel-directeur Taco Schallenberg. ‘Service Growth with SAP helpt bedrijven in hun transformatie om nieuwe waardeproposities voor hun diensten te identificeren en te ontwerpen. Deze vertalen we naar de juiste technologische oplossing en implementatie om, indien nodig, daarna in beheer te nemen.’
‘Het op orde brengen van je standaard basis-klantprocessen en data zijn randvoorwaarden voor het succesvol ontwikkelen van serviceproposities’, vindt Annick Perry, partner bij Noventum. ‘Door Service Growth with SAP opent zich een wereld aan mogelijkheden voor service-georiënteerde organisaties om winstgevende en duurzame businessmodellen te lanceren.’