Centralpoint heeft de status van Titanium-partner verworven in het partnerprogramma van Dell Technologies. Dat is de hoogst haalbare status en een erkenning dat Centralpoint over alle competenties beschikt om klanten optimaal te ondersteunen bij het kiezen en gebruiken van oplossingen uit de Dell-portfolio.
De Titanium-status wordt enkel uitgereikt aan partners die het hele portfolio van Dell Technologies beheersen. Om deze erkenning te behalen, moeten partners de nodige trainingen volgen en de juiste certificeringen verkrijgen. Centralpoint is jaar na jaar gegroeid (van Silver en Gold naar Platinum) en krijgt nu dus de bekroning.
Voor klanten is de Titanium-status een bewijs dat de verkoop- en technische teams van Centralpoint over de juiste competenties beschikken om vragen snel en doeltreffend te beantwoorden. Het duidt ook niet enkel op een snelle service, maar toont ook aan dat de experts klanten optimaal kunnen ondersteunen bij de installatie van Dell-oplossingen. Ook onderstreept het de mogelijkheid om medewerkers van klanten adequaat te kunnen opleiden om met Dell-technologie aan de slag te gaan.
Sinds deze maand maakt Centralpoint deel uit van de Zweedse Dustin Group.