Dean One heeft zijn zakelijke telefoniedienst Horizon uitgebreid met de all-in-one Unified Communications & Collaboration (UCC) van Cisco Webex. Cisco Webex is volledig geïntegreerd met de bestaande Horizon-telefonie-oplossing. Het resultaat is een complete UCC-oplossing voor de zakelijke gebruiker die altijd op de meest efficiënte manier wil communiceren en samenwerken, vanaf iedere locatie, altijd en vanaf ieder device. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2021 reden om Dean One Horizon te nomineren in de categorie Services.
Door het toevoegen van Cisco Webex voorziet Horizon in één enkele, veilige omgeving om gemakkelijk contact te hebben en samen dingen voor elkaar te krijgen. Waar je ook bent, wanneer je maar wilt en welk apparaat je ook maar voorhanden hebt. Via de app of in de browser en volledig geïntegreerd met de bestaande telefonieoplossing. De oplossing is eenvoudig te gebruiken door de intuïtieve interface. De integratie met de Horizon-telefonie-oplossing van de klant gaat zonder ingewikkelde koppelingen. Gebruikersbeheer en bereikbaarheidsinstellingen worden afgehandeld via de gebruiksvriendelijke portal.
De oplossing is bovendien betrouwbaar en veilig. De dienst wordt beheerd vanuit het eigen netwerk van Dean One en geleverd vanuit zijn eigen datacenters. Dit maakt bedrijven onkwetsbaar bij calamiteiten met hun eigen installaties. De verbindingen, dataopslag en communicatie voldoen aan de laatste securitystandaarden, zoals end-to-end encryptie van zowel video-als audioverkeer.