Avaya heeft Avaya AI Virtual Agent Enhanced toegevoegd aan zijn Avaya OneCloud CCaaS- en OneCloud CPaaS-portfolio’s. Daarmee zijn nieuwe, mensachtige automatiseringsfuncties beschikbaar die de customer experience en de efficiëntie van het contactcenter aanzienlijk verbeteren. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2021 reden om Avaya OneCloud te nomineren in de categorie IaaS & PaaS.
Contactcenter-oplossingen binnen Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) zorgen ervoor dat organisaties hun customer experience-centers beter kunnen verbinden. Bovendien hebben zij daarmee een beter overzicht van alle contactmomenten in het klanttraject, waaronder voice, video, chat, messaging en sociale media, terwijl ze de kracht van ai, inzichten, kennis en resources uit de hele organisatie benutten. Hierdoor kunnen gebruikers niet alleen de juiste customer experience leveren, maar ook de juiste employee experience voor werknemers die de customer journey ondersteunen.
Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service) stelt organisaties in staat om de ervaringen te bouwen die ze willen. Maar ook om apps te voorzien van de benodigde workflow-integraties. Met Avaya OneCloud CPaaS kunnen gebruikers snel apps bouwen en met één klik integreren met Google Cloud Dialogflow CX. Dit platform ondersteunt SMS, MMS, voice, messaging en digitale kanalen.