Intracto Group heeft zich versterkt met het digital marketing agency Orangedotcom. Dit Amsterdamse bureau bestaat uit dertig experts die zich richten op het realiseren van digitale groei voor klanten. Hiertoe behoren Samsung, QWIC, Mollie, Tony’s Chocolonely en Red Bull.
Orangedotcom wist in zijn tienjarig bestaan verschillende awards en vakprijzen naar zich toe te trekken. ‘Dat we verder gaan als onderdeel van Intracto Group is een erkenning voor ons team’, zegt medeoprichter Arnoud Duiker. ‘Het toont aan dat we een sterk en gezond bedrijf zijn dat verder wil groeien. Samen met het team van Intracto Group kunnen we onze ambitie om een toonaangevend digitaal bureau te zijn, nog beter waarmaken.’
Opdrachtgevers vragen steeds meer om niet alleen hun partner te zijn voor niche-opdrachten. Er is behoefte aan een partner, die verantwoordelijkheid wil en durft te nemen, zegt Duiker. ‘We staan meer dan ooit garant voor een volledig aanbod in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie. Zowel vanuit kantoor als in-house: steeds meer detacheren we onze experts om klanten te helpen groeien.’
‘Het team van Orangedotcom is voor ons dan ook een gerichte overname’, pikt Pieter Janssens, ceo van Intracto, in. ‘Ze hebben een sterk team in zoekoptimalisatie, sociale-media-advertenties, conversieoptimalisatie en analytics. Kortom, alles wat met digital marketing te maken heeft. Als we daar onze kwaliteiten aan toe voegen, dan zijn onze klanten en onze teamleden de grote winnaars.’
Intracto heeft, na de overname van Orangedotcom, meer dan 1.375 mensen in dienst.