SMC Consulting, gespecialiseerd in klantbinding, informatiebeveiliging en datawetenschap, gaat een partnership aan met het Amerikaanse Freshworks, een softwarebedrijf dat tools ontwikkelt voor klantenbetrokkenheid. SMC Consulting gaat de softwareoplossingen van Freshworks aanbieden om de klantenbetrokkenheid te verbeteren.
SMC Consulting helpt bedrijven om de relatie met hun klanten te onderhouden en uit te bouwen. Freshworks biedt dan weer customer-engagement-software, waardoor het voor teams eenvoudig is hun klanten voor het leven te werven, te binden en te behouden. De saas-producten bieden een 360-gradenoverzicht van de klant. Het hoofdkantoor van Freshworks is gevestigd in San Mateo, Californië. Wereldwijd werken er meer dan 2.700 medewerkers.
‘Freshworks biedt veel voordelen: de implementatie-, integratie- en adoptietijd worden gehalveerd ten opzichte van concurrerende producten’, zegt Emmanuel Yazbeck van SMC Consulting. ‘De total cost of ownership is nog een extra reden voor bedrijven om over te stappen naar Freshworks-producten.’
‘We breiden continu ons partnernetwerk in Europa uit, zodat we ons steeds groeiende productportfolio beter kunnen aanbieden en uitrollen’, vult Krish Ramachandran van Freshworks aan. ‘We zijn ontzettend blij met SMC Consulting als partner, en kijken ernaar uit om onze positie in België te versterken en daarnaast verder uit te breiden naar nieuwe gebieden, zoals Luxemburg.’