e-Spirit heeft een nieuwe versie van zijn hybride content management systeem (cms) FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP) op de markt gebracht. Klanten krijgen met het nieuwe cms de mogelijkheid hypergepersonaliseerde content te verspreiden via alle kanalen, wanneer en waar de marketeer maar wil. Bedrijven hoeven niet langer te kiezen tussen een headless cms of een enterprise-class cms. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2020 reden om e-Spirit te nomineren in de categorie Digital & E-commerce.
Bij veel bedrijven is de klantbeleving momenteel een uitdaging, omdat klanten van veel verschillende devices en platformen gebruikmaken. Het FirstSpirit hybride cms biedt hiervoor uitkomst. De technologie helpt zakelijke gebruikers grootschalig, eenvoudig en flexibel hypergepersonaliseerde content aan te bieden aan hun klanten. FirstSpirit combineert de kracht en het gemak van enterprise-class content management oplossingen met de voordelen van een moderne headless architectuur: hoge flexibiteit, snelle time-to-market en de mogelijkheid om eenvoudig nieuwe contactmomenten te creëren. Andere aanbieders werken aan óf headless cms-mogelijkheden óf ouderwetse content management-oplossingen. e-Spirit maakt de gehele gefragmenteerde klantreis beheersbaar voor marketeers en it-professionals.
e-Spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere Basf, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal, Urban Decay, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.