Eind 2018 nam Pink Elephant het ict-beheer bij Cordaan over, één van de grootste zorgverleners in Nederland. Het is vervolgens een persoonlijke aanpak richting Cordaan gaan hanteren. Naast de persoonlijke aandacht en het denken vanuit de klantprocessen is de openheid van Pink Elephant over de geleverde dienstverlening onderscheidend. Hierbij scoort het een hogen gebruikerstevredenheid. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2020 reden om Pink Elephant te nomineren in de categorie Service Integrator.
In het sales-traject voor de Cordaan-deal werd de persoonlijke aanpak erg op prijs gesteld. Ook de algemeen directeur was nauw betrokken bij het tot stand komen van de deal, maar ook bij de dienstverlening die momenteel geleverd wordt. In de dienstverlening denkt Pink Elephant echt vanuit de klant en haar primaire bedrijfsprocessen. In de relatie laat Pink Elephant zien de klant en het contact boven het contract te stellen.
Na iedere contact met de Servicedesk van Pink Elephant wordt de beller gevraagd hoe de dienstverlening is ervaren. Dit door middel van smileys. Een snel en eenvoudig proces. De beoordelingen en eventuele commentaren die hiermee worden achtergelaten worden vervolgens live en ongefilterd weergegeven in de ‘Pink Elephant Customer Thermometer’. Dit is een app op de smartphone van managers bij Cordaan die weergeeft welk percentage van de Cordaan-medewerkers een rode, oranje, groene of gouden smiley hebben gekozen. De managers van Cordaan hebben hiermee altijd een actueel en eerlijk beeld van hoe de dienstverlening wordt ervaren. En de eindgebruikers zijn tevreden, want ruim 97 procent van medewerkers kiest gouden en groene smileys.