Het Amersfoortse automatiseringshuis ShareCompany heeft The Others Online overgenomen. Dit is een ontwikkelaar van apps voor interne communicatie uit Utrecht. Het bedrijf wordt samengevoegd met het ShareCompany-onderdeel MediaMyne, een leverancier van software voor narrowcasting (nichemarketing).
Door MediaMyne en The Others Online te bundelen wil ShareCompany klanten een multichannel-platform voor interne communicatie aanbieden. Het gaat dan met name om tools om medewerkers te informeren en betrokken te houden. Iets wat mede door de coronacrisis belangrijker is geworden.
The Others Online bouwt native communicatie-apps en biedt met Incrowd een corporate communicatie-app die onder andere wordt gebruikt door de Rabobank, VodafoneZiggo, Adecco, Unilever, Sogeti, Ordina, Coop, Kwikfit, Ricoh en het UMC. MediaMyne zet zijn gelijknamige narrowcasting-tool in bij Vivat, Exact, AkzoNobel en CapGemini.
Het bijna dertig jaar oude ShareCompany bestaat naast MediaMyne uit de onderdelen Atrea (werkstroombeheer) en Bigh (data-analyses).