De van oorsprong Zwitserse ict-distributeur Also komt met een nieuwe loyauteitsprogramma: de Also Bonus Club. Door Bonus Club-producten te kopen, kunnen resellers punten sparen. Deze punten kunnen verzilverd worden voor cadeaus. Er is keuze uit meer dan twaalfhonderd verschillende geschenken.
In de Also-webshop en op de Also-website kunnen resellers de promotieproducten vinden evenals informatie over het punten dat zij bij hun aankoop kunnen verdienen. ‘Met dit nieuwe loyaliteitsprogramma willen we onze klanten bedanken voor hun vertrouwen in ons als partner’, zegt Bas Janssen, cco van Also Benelux. ‘De eerste feedback van onze klanten is zeer positief en het aantal registraties voor de Bonus Club groeit met de dag.’
Also-klanten kunnen zich gratis registreren voor de Bonus Club, deelnemen aan het programma is simpel. Het programma biedt niet alleen promoties, maar geeft resellers ook de flexibiliteit om hun bonuspunten direct in te wisselen of op te sparen voor cadeaus van een grotere waarde. ‘We blijven werken aan dit programma en bieden altijd nieuwe interessante promoties aan om de relaties met onze resellers te versterken’, zegt Janssen. ‘We zijn nu live in zestien landen en in de komende maanden zullen we de Bonus Club ook in de rest van de markten lanceren.’
Also is aanwezig in 23 Europese landen en heeft zo’n 4.000 mensen in dienst. Het bedrijf genereerde een omzet van bijna elf miljard euro. De onderneming is eigendom van de Duitse groep Droege.