Servicenow breidt het partnerprogramma uit om sectoren te helpen zich voor te bereiden op een nieuwe manier van werken. De programma’s en oplossingen geven uiting aan Servicenows missie om 'werk beter te laten werken voor mensen'.
Dit maakte de Amerikaanse it-leverancier bekend tijdens het Global Partner Ecosystem Summit. Allereerst komt de onderneming met de Servicenow Partner Industry Solutions, een nieuwe marktplaats waar partneroplossingen worden getoond die zijn ontwikkeld om aan sectorspecifieke behoeften op het gebied van workflow en digitale transformatie te voldoen. Accenture, Atos, Deloitte, DXC Technology, Ernst & Young LLP en KPMG zijn de eerste partners die hiermee werken.
Framework en een nieuwe methodologie
Ook biedt de leverancier Built on Now, een nieuw framework voor het genereren van inkomsten met apps waarmee partners hun aanbod kunnen variëren, hun expertise kunnen tonen en klanten kunnen stimuleren om gebruik te maken van oplossingen die zijn gebouwd op het Now-platform. Vanaf gisteren zijn er meer dan zeventig native app-oplossingen beschikbaar. Tot slot is er de Now Value Methodology, volgens Servicenow een nieuwe methodologie voor klantsucces dat gebruikmaakt van succesvolle Servicenow-implementaties om partners de tools, best practices en frameworks te bieden die ze nodig hebben om bedrijfswaarde te creëren voor klanten.
Next generation serviceprovider-programma
Servicenow maakt eveneens bekend de deadline voor inschrijving van het nieuwe serviceprovider-programma te verplaatsen naar 30 september om zo huidige en toekomstige partners te ondersteunen in deze onzekere tijden. De voordelen uit het programma worden deze zomer beschikbaar om extra commerciële groei voor serviceproviders mogelijk te maken.
Meer informatie komt volgende week beschikbaar tijdens de Knowledge 2020 Digital Experience. Er zijn industrie-specifieke tracks, op het gebied van fintech, telecommunicatie, gezondheidszorg, maakindustrie, overheid en een specifiek programma voor serviceproviders.