Soaps duren eigenlijk altijd te lang, zo ook die van KPN en wat ze nou doen met hun Xs4all-merk. Met andere woorden: het merk blijft. Toch zit hier wel een haak en een oog aan, zoals: het netwerk wordt wel bij KPN ingelijfd. Een rad voor de ogen?
Volgens Xs4all Moet Blijven is dit plan nog slechter dan het simpelweg opheffen van Xs4all. De site stelt dat wordt gedaan alsof het merk blijft bestaan, maar aan de achterkant worden allerlei zaken geïntegreerd, ofwel: het ontmantelingsproces gaat door.
De Xs4all-bv wordt opgeheven, de ondernemingsraad verdwijnt dus ook, alleen het klantcontact zal nog een andere afdeling blijven in eerste instantie. ‘De ziel, het hart, gaat er dan uit. Wat KPN nu doet met de integratie, is alsof je gaat eten bij een sterrenrestaurant maar vervolgens fast food voorgeschoteld krijgt’, aldus de actiesite.
De Telegraaf quote de ceo van KPN, de medewerkers van de helpdesk moeten dus net zo kritisch blijven als nu.
Maar goed, wat denkt u, is het dan nu gewoon over en uit met het geneuzel? Of ettert de wonde nog even door?