Tom Pappas is een Amerikaanse Nederlander. Hij studeerde aan de prestigieuze United States Military Academy van West Point, waar hij leerde dat karakter, strijdbaarheid en veerkracht onmisbaar zijn om een missie te volbrengen. Die missie vond hij bij Curvature: de transitie van een hardwarereseller naar een bedrijf dat zich op diensten richt. Voor de redactie van Channelweb aanleiding om binnen de Channel Awards 2019 Tom Pappas te nomineren in de categorie Sales Personality of the Year.
Voordat Tom Pappas halverwege 2011 bij Curvature begon, werkte hij onder andere bij BlueCielo en Progress Software. Zijn eerdere ervaringen bij softwarebedrijven hebben hem enorm geholpen bij zijn werkzaamheden voor Curvature. Het bedrijf moest namelijk door een transitie heen van een hardwarereseller naar een bedrijf dat zich richt op diensten. Software leert je volgens Pappas het belang van het afstemmen van je product op de bedrijfsprocessen van een klant en het goed meetbaar maken van de impact die wordt gemaakt bij de klant.
Om succesvol te kunnen zijn voor Curvature heeft Pappas een commerciële en culturele brug proberen te vormen tussen de Verenigde Staten en EMEA-regio. Hierin heeft hij de sterke kenmerken van Amerikanen en Europeanen weten te combineren. Amerikanen zijn goede ondernemers en hebben veel te maken met innovatieve producten en diensten, maar we zijn niet sterk in verschillende culturen en talen. Pappas werkt daarom graag voor een Amerikaans bedrijf om hen te helpen zich aan te passen aan de complexiteit van het zakendoen in Europa. Tegelijkertijd brengt Pappas de sterke punten van het Amerikaanse businessmodel naar Europa en probeert hij het sterke arbeidsethos hier te integreren.