De Amerikaanse crm-specialist Pegasystems neemt het Canadese bedrijf In The Chat over. In The Chat is leverancier van een zakelijk, digitaal klantenserviceplatform dat sms-berichten, sociale media interactie, livechat, e-mailberichten en communicatie via chatbots verenigt voor klanteninteractie.
Het platform van In The Chat maakt communicatie via vrijwel elk digitaal kanaal mogelijk en geeft organisaties een toekomstgerichte manier om in contact te komen en te blijven met hun klanten. Het platform zal nu geïntegreerd worden in de customer engagement-oplossingen van Pegasystems.
‘De technologie en het talentvolle team van In The Chat bieden nieuwe mogelijkheden die van grote waarde zijn voor onze customer engagement-oplossingen. We kijken uit naar de nadere introductie van de nieuwe oplossing tijdens PegaWorld’, zegt Derk-Jan Brand, vice president en managing director Benelux & Nordics bij Pegasystems.
De mogelijkheden en voordelen van het In The Chat-platform zullen door Pegasystems geïntroduceerd worden als onderdeel van een nieuwe customer engagement-oplossing tijdens PegaWorld, dat van 2 tot 5 juni in Las Vegas plaatsvindt.