Communicatie- en betaalplatform CM.com wordt hoofdsponsor van de Heineken Dutch Grand Prix, de Formule 1-race die na vijfendertig jaar terugkeert naar Nederland. Het bedrijf gaat als mobiele technologiepartner zijn platform inzetten om de fan-ervaring te optimaliseren.
Dit houdt in dat fans hun tickets via hun mobiele telefoon bestellen en ontvangen, waardoor het printen van tickets niet meer nodig is. Daarnaast kunnen ze relevante berichtgeving over de race ontvangen in de aanloop naar, tijdens en na afloop van het evenement. Bovendien kunnen ze op locatie consumpties en andere artikelen via hun mobiele telefoon bestellen en afrekenen.
CM.com-platform
Het CM.com-platform verbindt merken met mobiele telefoons. Het bedrijf biedt een combinatie van messagingkanalen, ticketing, en innovatieve betaaloplossingen. CM.coms communicatieplatform is te gebruiken via api en web-app. Klanten zijn Hema, Ikea, Domino’s en PostNL. Het hoofdkantoor staat in Breda.
Als dit soort berichten al in de pers verschijnen voordat dat er officieel bekendgemaakt is dat Zandvoort het F1 circus gaat huisvesten, dan denk ik dat Assen op een zeer beschamende manier is ‘afgeserveerd’.
We hoeven alleen maar te kijken wie resentelijk recent het Circuit Park Zandvoort gekocht heeft:
Chapman Andretti Partners, met oprichter Prins Bernhard junior…
Notabene de persoon die op dit circuit ooit een (tijdelijk) raceverbod kreeg vanwege levensgevraarlijk race-gedrag….