Boven het Amsterdamse Olympisch Stadion, in de voormalige Citroën-garage, klinkt vandaag het startschot van een driedaagse openingsfestival. Daarmee opent Deloitte officieel The Garage, een energieke en creatieve omgeving waar de zakelijke dienstverlener samen met klanten en partners op een nieuwe manier vorm geeft aan innovatie.
‘Als eerste van The Big Four, de grootste zakelijke dienstverleners ter wereld, treedt Deloitte buiten de gebaande paden met het nieuwe concept The Garage’, klinkt het in de aanloop naar de openstelling. Op deze plek van 1.670 vierkante meter maken teams van designers, industrie- en technologie-experts digitale transformatie tastbaar door te werken aan prototypes, vernieuwende klantervaringen te creëren en nieuwe bedrijven op te zetten. Een plek, zoals Deloitte het zegt, weg van conventionele kantoren en remmende factoren.
Meer concreet betekent dit dat de dienstverlener op een fysieke plek huidige en nieuwe services aan klanten demonstreert om vervolgens samen met hen door middel van co-creatie (op het gebied van digitale transformatie) te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen.
Het openingsfestival startte vandaag en duurt tot 12 april. Op de site van The Garage meer informatie over het programma.