Treant Zorggroep verlengt het contract met Ascom met vijf jaar voor serviceondersteuning op veertien zorg- en drie ziekenhuislocaties. Het vernieuwde contract heeft een waarde van ruim een miljoen euro.
Op de locaties van Treant Zorggroep in de regio Hoogeveen-Emmen-Stadskanaal levert Ascom al meer dan vijftig jaar oplossingen voor verpleegoproep, communicatie, branddetectie en paging. De afgelopen jaren heeft Ascom nauw samengewerkt met Treant om aan de specifieke behoeften van zorgverleners, bewoners, cliënten en patiënten te voldoen. Wat er nu is veranderd, is de contractvorm. Ascom introduceert namelijk het Solution Lifecycle Plan (SLP), een after-salesservice en ondersteuningspakket op maat. Het SLP bestaat uit de diensten van Ascom in combinatie met de contractvoorwaarden en een vastgelegde reactietijd.
De nieuwe contractvorm moet een helder overzicht en de klant meer inzicht bieden in waar hij aanspraak op mag maken. Hierdoor is het voor hem direct duidelijk welke oplossingen en diensten in het contract zitten.
Olaf Hendriks, directeur Ascom Benelux, is blij met de vernieuwde overeenkomst. ‘De langdurige samenwerking geeft een grote blijk van vertrouwen in onze oplossingen en we kijken ernaar uit om Treant te blijven ondersteunen’, aldus de Nederlandse topman.
Over Ascom
Ascom is een internationale aanbieder van ict-oplossingen en mobiele werkstroomsystemen voor zowel de gezondheidszorg als industriële sectoren, beveiliging en detailhandel. Het bedrijf, waarvan de hoofdlocatie in Baar (Zwitserland) is gevestigd, heeft kantoren in achttien landen en telt wereldwijd zo’n 1.300 medewerkers.