Extreme Networks, specialist in softwaregedreven netwerkoplossingen, introduceert Premier Services, een wereldwijde ondersteuningsservice. De nieuwe dienst komt in twee varianten: Premier en PremierPlus.
De zogeheten Extreme Premier Services bieden klanten netwerkexpertise en een eigen team om ervoor te zorgen dat aan alle servicebehoeften wordt voldaan, zelfs nog voor de klant onderkent dat hij ze nodig heeft. Gebruikers hebben een eigen, centraal aanspreekpunt voor productvragen, informatieverzoeken en het verwerken van serviceaanvragen. Hun openstaande vragen krijgen ook prioriteit.
Het wereldwijde technische supportcenter van Extreme Networks, GTAC, is dag en nacht beschikbaar. Extreme Premier Plus biedt dezelfde service, met bijkomende extra monitoring, beheer en respons.
Premier Services worden direct door Extreme Networks aan de klant geleverd. Deze diensten zijn ook beschikbaar via de Extreme Channel-partners voor hun eindgebruikers. Specifiek voor opleidingsklanten biedt Extreme ook de Extreme Campus-overeenkomst. Dat is een manier voor onderwijsinstellingen om over Extreme-softwarelicenties te beschikken, samen met onderhouds- en professional services, voor een vaste prijs per student per jaar.