'Channel Partners maakt voort!' Dit is de titel van één van de speciale channelsessie op Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo. Ook ‘Klantbeleving als succesfactor voor msp's’ is één van de speciale sessies voor het Nederlandse ict-verkoopkanaal. Beide zijn na aanmelding gratis te bezoeken op woensdag 31 oktober in Jaarbeurs Utrecht.
In de sessie ‘Channel Partners maakt voort!’ vertelt Marga Reuver, directeur van Espresso gridpoint, over ontwikkelingen en verschuivingen in de cloudbusiness. ‘Het tempo waarmee voorzichtige resellers zich omvormen naar echte dienstverleners is echter veel te laag. Terwijl op termijn alleen de dienstverlener-rol op klantloyaliteit mag rekenen. De business condities zijn goed, maar hoe maak je er gebruik van? Het wiel opnieuw uitvinden?’, aldus Reuver. Klik hier voor meer informatie over de sessie.
Klantbeleving als succesfactor voor MSP’s
In de sessie ‘Klantbeleving als succesfactor voor msp’s’ staat Cara Molenaar van Uniserver stil bij de relatie tussen msp’s en eindklanten. ‘We zien dat de relatie tussen msp’s en hun eindklanten essentieel is voor de kwaliteit van de oplossing(en) die door msp’s aangeboden wordt. Indirect is hiermee ook de kwaliteit van de geleverde diensten door de eindklant afhankelijk van die relatie. Wat zijn de belangrijkste criteria voor het selecteren een msp? Wat verwachten it-verantwoordelijken van hun msp? Wat zijn deal-breakers in de relatie? En, hoe kunnen msp’s verschil maken voor hun klanten?’ Dat heeft Uniserver onderzocht. Tijdens deze sessie deelt Molenaar de belangrijkste inzichten uit het onderzoek en gaat ze met een expertpanel in gesprek over de resultaten. Klik hier voor meer informatie over de sessie.