Het vijftienkoppige wielrenteam ‘Tech Data en Partners’ heeft ruim zestienduizend euro bij elkaar gefietst tijdens de derde etappe van de Giro di Kika Nederland. De totale opbrengst van de 150 kilometer lange etappe over de Utrechtse Heuvelrug wordt besteed aan wetenschappelijk onderzoek naar kinderkanker.
Naast medewerkers van Tech Data reden ook resellers en leveranciers mee. Die hadden op hun beurt weer familie, vrienden en collega’s bereid gevonden de prestatie financieel te steunen. Daar bovenop waren er bijdragen van zakenrelaties, waaronder P2 Fieldmarketing, Dell EMC, Foursites Webdevelopment, HP, IBM en Microsoft. Resellers kregen de afgelopen tijd de gelegenheid om in de Tech Data-webshop een donatie van minimaal 2,50 euro toe te voegen.
‘In de afgelopen maanden hebben wij binnen onze hele organisatie de aandacht gevestigd op het goede werk dat Kika doet. Ik ben niet alleen ontzettend trots op de topprestatie die door het team van de vijftien deelnemers is geleverd, maar ook op de enthousiaste waardering en financiële support die zij van collega’s uit alle Tech Data-vestigingen hebben gekregen’, zegt Suzette Oskam. Zij is director endpoint solutions Nederland bij Tech Data.
Tech Data laat weten dat sponsorbedragen nog tot eind september kunnen worden overgemaakt. Het bedrijf verwacht dat de huidige opbrengst van zestienduizend euro hierdoor zeker nog oploopt.