Hans Reuver treedt per 1 september aan als de nieuwe directeur van Frontline Services. De huidige duo-directie, bestaande uit Marcel Reuvers en Gert-Jan Coolen, doet een stap terug. De heren gaan zich richten op CC4Skype, een op zichzelf staande onderneming en partner van Frontline.
Reuver begon ooit bij Xerox en stapte vervolgens over naar Mercuri International. In de rol van commercieel directeur bij Unamic/HCN kwam hij in aanraking met de contactcenterbranche. De afgelopen vijf jaar was Reuver actief bij Teleperformance, waar hij ervaring opdeed met digitale transformaties, customer experience en customer journeys. Zijn achtergrond moet hem helpen om Frontline verder te laten groeien.
De aanstaande directeur reageert enthousiast over het vertrouwen dat hem is gegeven. ‘Na de kennismakingen met de klanten en partners, richt ik mij de komende tijd op het verder verbeteren van de klanttevredenheid en de groei van de organisatie’, aldus Reuver.
Gevraagd naar een reden voor het vertrek van de huidige directeuren Marcel Reuvers en Gert-Jan Coolen en het aanstellen van Hans Reuver, reageert een woordvoerder ontkennend. ‘Nee, alleen focus op omzet en groei voor Frontline en op groei voor CC4Skype.’
27 medewerkers
Frontline Services (Vianen, 27 medewerkers, opgericht in 1990) houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van contactcenteroplossingen. De onderneming geeft hier met partners zoals Genesys en Verint invulling aan.