De gebruikers- en werkplekbeheerder uit Zwolle, Ydentic, is volop op zoek naar Nederlandse partners en streeft ernaar om met behulp van een cloudkiosk-distributiemodel door te groeien, zodat het bedrijf in 2022 de miljoenste gebruiker kan aansluiten. Voor de algemene jury van de Channel Awards 2018 reden om Ydentic te nomineren in de categorie Channel Challenger of the Year.
De werkplekbeheerder werkt met een eigen platform dat het beheer van gebruikers of werkplekken vereenvoudigd. Ydentic maakt het voor bedrijven mogelijk om het dagelijks gebruikersbeheer van meerdere omgevingen vanuit één centrale portaal te beheren. Daarnaast biedt het bedrijf een self service-portaal voor eindgebruikers voor het aanvragen van toegang tot onder meer applicaties, mailboxen en Sharepoint-sites.
Het streven is om voor 2018 en 2019 jaarlijks twintig tot veertig Nederlandse partners vanuit het eigen persoonlijk netwerk op het het beheer-platform aan te sluiten. Iets dat neerkomt op ongeveer 350.000 gebruikers. Ook gaan ze nog dit jaar een saleskit ontwikkelen, zodat partners een marketing toolkit beschikbaar krijgen met daarin onder meer productflyers, use cases, first call presentaties en tools om vanuit verschillende invalshoeken businesscases te maken. In 2020 wil Ydentic zich specifiek richten op andere distributiekanalen, zoals digitale en sociale kanalen, om uiteindelijk met een cloudkiosk-distributiemodel door te groeien naar de miljoenste gebruiker in 2022.