Hewlett Packard Enterprise (HPE) heeft nieuwe spotlightpagina’s voor Cloud28+ gelanceerd. Het betreft een service die partners, groepen of programma’s de mogelijkheid biedt gepersonaliseerde pagina’s aan te maken in het Cloud28+ ecosysteem. Voor de algemene jury van de Channel Awards 2018 reden om de nieuwe spotlightpagina’s voor Cloud28+ van HPE te nomineren in de categorie Best Marketing Program of the Year.
De nieuwe spotlightpagina’s, waar naast merk- en visuele identiteit ook apps, services en relevante content kan worden getoond, kunnen op maat worden ingericht. Deelnemers kunnen hun eigen persoonlijke look en feel aan de pagina geven door gebruik te maken van widgets en branding naar keuze. Verder kunnen partners de toegang tot de pagina’s beheren en analyseren om zo een betere datagestuurde klantervaring te creëren. Iets dat nieuwe sales- en omzetmogelijkheden voor HPE channel partners biedt, waardoor ze beter in staat zijn marketingcampagnes rondom het platform te ontwikkelen, promoten en te traceren.
Het verbeterde Cloud28+ digital businessplatform biedt ook comptabiliteit voor nieuwe multi-vendor en multi-component oplossingen. Hierdoor is het mogelijk om gezamenlijk oplossingen te ontwikkelen, bijvoorbeeld rondom IoT. Een goed voorbeeld van de go-to-market innovatie vanuit Cloud28+.