Econocom heeft Louise Beveridge aangetrokken als ‘Head of Brand’. Zij moet de groei en bekendheid van het merk Econocom helpen aanzwengelen en leidt daarvoor een communicatieteam van vijftien personen.
Beveridge rapporteert rechtstreeks aan ceo Robert Bouchard. Ze heeft ruim dertig jaar ervaring in communicatiefuncties in Londen en Parijs. Voor ze Econocom vervoegde, was ze communications director bij de Kering Group en lid van het directiecomité van 2011 tot 2016. Daarvoor werkte bijna vijftien jaar bij Société Générale en BNP Paribas.
Ze is ook lid van de board of directors van het Corporate Governance Centre van Insead. In 2015 werd ze door Communication & Entreprise verkozen tot ‘Communications Personality of the Year’.
‘In een wereld waar de digitale transformatie een diepgaande verandering meebrengt in bedrijven en de maatschappij ben ik verheugd om deel te mogen uitmaken van het entrepreneurs-avontuur van Econocom’, zegt het nieuwe ‘head of brand’. ‘Econocom werkt al veertig jaar aan de digitale transformatie en is een vroege investeerder in het Europese digitale ecosysteem. Het bedrijf begrijpt de digitale omslag en weet deze waar te maken. Het is spannend om het merk van zo’n sleutelbedrijf in de digitale sector mee vorm te geven.’