Sitecore, leverancier van experience management software, maakte op de ‘NRF 2018: de Grote Retail Show’ de Sitecore Experience Commerce 9 bekend. De nieuwste versie van de commerce-oplossing van Sitecore is een cloud-enabled platform dat van huis uit content en commerce integreert. Hierdoor kunnen merken de end-to-end winkelervaring compleet personaliseren en individualiseren, vóór, tijdens en na de transactie. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2018 reden om Sitecore als Digital- & E-commerceleverancier van het Jaar te nomineren.
Experience Commerce 9 ontwikkelt de beste winkelervaring voor consumenten en Sitecore kan elke interactie vertalen naar een relevante ervaring en kan merken helpen bij het aanknopen van langdurige relaties met hun klanten. Sitecore Experience Commerce 9 biedt bedrijfskansen voor Sitecore-partners en –ontwikkelaars omdat het ontwikkeld is met de nieuwste ASP.NET Core 2.0-technologie. Zo kan het de functionaliteit vergroten, eigen plug-ins ontwikkelen of plug-ins van derden toepassen om de klant meer voordelen te leveren.
Veel merken hebben moeilijkheden met content en commerce platformen die niet geïntegreerd zijn. Ze lopen de hoogwaardige kennis van de klant mis die voor goede personalisering nodig is. Zulke slechte integraties leiden tot een onsamenhangende, onpersoonlijke klantervaring. Met de consistent innovatieve, geïntegreerde oplossingen van Sitecore kunnen wij onze cliënten helpen echt gepersonaliseerde ervaringen te leveren binnen het hele aankooptraject, ongeacht het kanaal.