De grootste IT-roadshow in zijn soort arriveert binnenkort weer in Nederland. Fujitsu World Tour biedt live demo's en sessies rondom het thema 'Co-creation for Success'.
Met 14.000 IT-beslissers en -experts, verdeeld over 25 locaties, twintig landen en zes continenten is de Fujitsu World Tour de grootste roadshow in zijn soort. Behalve een showcase voor innovatieve technologie, is het event ook bij uitstek de gelegenheid om experts te ontmoeten en inzichten op te doen over de innovaties die onze wereld veranderen. Het thema van dit jaar is ‘Co-creation for Success’. In elke sector hebben bedrijven specifieke uitdagingen. Vanuit de filosofie dat bedrijven juist door co-creatie met klanten en partners tot oplossingen kunnen komen, laat de Fujitsu World Tour zien hoe men samenwerkt en door digitale transformatie tot nieuwe mogelijkheden komt voor zowel individuele organisaties als de maatschappij als geheel.
Event op 11 juni in Nederland
De laatste jaren deed de Fujitsu World Tour telkens Nederland aan. Ook in 2018 is dit het geval. Op maandag 11 juni arriveert de roadshow in Maarssen. Op de locatie Inn Style (op een steenworp afstand van Utrecht en fraai gelegen aan de Maarsseveense Plassen) is dit bij uitstek een kans voor het Nederlandse publiek om een dag vol inhoudelijke discussies en nieuwe kennis over digitale technologie mee te maken. Deelnemers wacht een gevarieerd programma: inspirerende keynotes, verschillende thema-gerelateerde sessies, een co-creatie-panel met Fujitsu-klanten, een startup ‘battle’ en niet te vergeten een 500 vierkante meters tellende demo ground met de nieuwste oplossingen en diensten van Fujitsu. Deze zijn het resultaat van de miljarden euro’s die Fujitsu ieder jaar weer investeert in research op gebieden zoals cloud, Artificial Intelligence, agile en Robotic Process Automation.
Inspirerende sessies
Dr. Martin Schulz (Fujitsu Research Institute) zal in een keynote ingaan op hoe digitale transformatie tastbare waarde oplevert, door co-creatie tussen bedrijven en hun klanten en partners. Met voorbeelden laat hij zien hoe verschillende organisaties daarmee een voorschot nemen op de digitale toekomst. Een keynote om naar uit te kijken is eveneens de bijdrage van trendwatcher Richard van Hooijdonk. Deze veelgevraagde topspreker is in staat zijn publiek de toekomst nu al te laten beleven. In hoog tempo komen alle grote trends voorbij, zoals Internet of Things, biotech, nanotech, 3D en 4D printing en natuurlijk ook Augmented en Virtual Reality. Behalve de keynotes kunnen bezoekers de Break Out sessies bezoeken waar Fujitsu en klanten hun inspirerende (co-creatie) verhalen vertellen. Deze gaan onder meer over de evolutie van de werkplek, agile werken, IT-infrastructuur en het digitaliseren van de business.
Live demonstraties
Een hoogtepunt van de Fujitsu World Tour is de demo ground. Hier wordt inzichtelijk hoe Fujitsu organisaties ondersteunt met het leveren van nieuwe, tastbare waarde. De demo ground is ingedeeld in verschillende zones waardoor bezoekers gemakkelijk hun weg vinden. Er zijn onder meer voorbeelden te vinden van hoe technologie bedrijven efficiënter maakt en hen helpt te digitaliseren en er zijn live demonstraties van sectorspecifieke oplossingen. Voor wie direct aan de slag wil, de demo ground bevat een speciale ‘co-creatie-ruimte’ waar bedrijven samen met Fujitsu innoveren en oplossingen zoeken voor hun uitdagingen.
Komt u ook naar de Fujitsu World Tour?
Aan deelname zijn geen kosten verbonden. U kunt direct registreren. op de event-pagina.Wees er snel bij, want het aantal plekken is beperkt.
Meer weten over de Fujitsu World Tour 2018? Bezoek de website: www.fujitsu.com/nl/worldtour