Vaksite voor het Nederlandse ict-verkoopkanaal Channelweb heeft een nieuwe look. De homepage telt nu twee kolommen in plaats van drie en is door de rustigere vormgeving overzichtelijker dan ooit. De drie bekendste rubrieken ʻWhat toʼ ʻHow toʼ en ʻOnder Vuurʼ hebben een nog prominentere plaats gekregen op de site.
Channelweb-hoofdredacteur Sander Hulsman over de nieuwe vormgeving: Bij Channelweb kijken we altijd kritisch naar onze website en of deze aansluit bij de behoefte van onze doelgroep: de Nederlandse ict-resellers. Uit feedback bleek dat onze vorige homepage als te druk werd ervaren. Daarnaast kregen wij de aanbeveling om iets minder op het snelle nieuws te focussen en om toch vooral content te publiceren die meer duiding en diepgang biedt bij de actualiteit. Deze aanbevelingen hebben wij verwerkt in onze nieuwe homepage, die minder druk is geworden, een duidelijker overzicht biedt en waar de rubrieken die ict-resellers ondersteunen in hun business een prominentere plek hebben gekregen.ʼ