Netwerkleverancier Ruckus vereenvoudigt zijn partnerprogramma’s. Het brengt het terug naar twee niveaus. Hiermee wil het partners beter tegemoet komen en belonen. Daarnaast maakt het programma’s beschikbaar voor nieuwe segmenten als smart cities, grote openbare gelegenheden en onderwijsinstellingen.
Via de programma’s brengt Ruckus ‘goed presterende partners eenvoudiger in kaart om zo te herinvesteren in channel- en solution provider-partners’. Ruckes zegt dat partners toegang krijgen tot bedrade en draadloze producten van Ruckus, verbeterde sales tools en inzicht in sales leads. Ian Whiting, chief commercial officer bij Ruckus: ‘Dit biedt partners de kans om hun winst met 40 procent te verhogen wanneer ze deze producten samen verkopen.
Ruckes voegt nu ook programma’s toe voor de segmenten smart cities, grote openbare gelegenheden (large public venues) en onderwijsinstellingen. Dat is in aanvulling op de programma’s voor de horeca en meervoudige wooneenheden (hospitality & multi dwelling units). Deze programma’s zijn beschikbaar voor de wereldwijde Elite Partners.