Koffiespecialist Nespresso heeft Orange Business Services gekozen als de nieuwe wereldwijde leverancier voor de wifiverbinding in zijn zeshonderd winkels. De dienst helpt Nespresso-klanten om betere verbinding te krijgen met digitale kanalen.
Wanneer klanten verbinding maken met de instore wifiverbinding voor gasten, kunnen zij onmiddellijk en veilig het internet op. Daar kunnen zij bijvoorbeeld de Nespresso-app downloaden, opzoek gaan naar productinformatie of gewoonweg het laatste nieuws bekijken.
Orange Business Services levert deze veilige dienst wereldwijd, ook in de Benelux. Het bedrijf verzorgt de lokale internetverbindingen en garandeert dat wordt voldaan aan alle regelgeving. Ook hebben Nespresso-klanten straks een consistente internetervaring op alle locaties.
Door de wifidienst kan Nespresso bovendien digitaal contact zoeken met zijn klanten, om bijvoorbeeld te communiceren over de laatste campagnes. De verbinding complementeert de 27 Nespresso Customer Relationship Contact Centers (CRC) die worden beheerd door Orange Business Services.
‘Wij stellen onze klanten centraal in alles wat we doen en het aanbieden van veilige internetverbindingen in onze winkels maakt deel uit van de ervaring die we voor hen creëren. Orange Business Services zal ons helpen dit te realiseren met een dienst die een rol speelt in onze omni-channel-dienstenportefeuille’, zegt Jean-Paul Le Roux, Global b2c Head bij Nespresso.