Infotheek Group uit Leiden kiest voor nieuwe shirtsponsor FC Utrecht. Het it-bedrijf uit Leiden heeft zich sinds oktober 2016 als sponsor aan de voetbalclub verbonden. Voor het eerste seizoen stond dochteronderneming 4Launch op de shirts gedrukt. Het tweede seizoen werden de shirts voorzien van een Infotheek-opdruk. Nu Centralpoint onderdeel is van de groep, staat deze naam het komende seizoen op de achterkant van de speelshirts.
De Infotheek Group heeft zich vorig jaar oktober voor twee jaar als sponsor aan FC Utrecht verbonden, met een optionele verleningen van twee jaar. Het rouleert tijdens de speelseizoenen met uitingen van hun dochterondernemingen op de shirts. Zo pronkte de club in het eerste speelseizoen met 4Launch op de rug, wat in het tweede speelseizoen werd vervangen door Infotheek.
De groep uit Leiden kocht eerder dit jaar Centralpoint, dat sinds afgelopen maand onderdeel is van de organisatie. Het wil het binnen het sponsorship nu ook focussen op dit label. Daarom is gekozen om de sponsporshirts van FC Utrecht voor het komende speelseizoen te voorzien van deze dochteronderneming.
Infotheek Group
Infotheek Group, opgericht in 1991, is gespecialiseerd in circulaire it. De groep bestaat uit meerdere labels, waaronder resellers Infotheek en Scholten Awater, b2b-webshop Centralpoint, distributeur Xeptor, consumentenwebshop 4Launch en Stichting IT4Kids. Het bedrijf beschikt over 26 vestigingen in Europa en heeft ruim negenhonderd medewerkers in dienst.