It-dienstverlener QNH Consulting gaat het analytics-platform van de Amerikaanse bi-leverancier MicroStrategy aanbieden. Daarvoor hebben de partijen een strategische samenwerking gesloten. Ze willen hiermee ‘een gezamenlijke marktbewerking tot stand brengen om klanten meer diensten aan te bieden en het klantportfolio uit te breiden’.
Het Analytics Platform van MicroStrategy stelt grootzakelijk bedrijven in staat complexe analyses uit te voeren en deze om te vormen naar betekenisvolle inzichten. QNH implementeert en richt het platform van MicroStrategy al enige jaren in bij klanten, onder meer bij Jumbo Supermarkten, de Randstad Groep Nederland en WE Fashion. Nu gaan de partijen een officiële samenwerking aan.
Kennispartner
‘Hoewel we nog maar net officieel een partnership zijn aangegaan, hebben we eerder samengewerkt. Het is dan ook een logische stap om de krachten officieel te bundelen’, vertelt Remco van Malten, verkoopdirecteur Benelux bij MicroStrategy.
‘In de samenwerking staat kennisoverdracht centraal’, vervolgt hij. ‘Dit doen we door regulier meetings te organiseren waarbij de salesteams van zowel QNH als MicroStrategy bijeenkomen en van gedachten wisselen. We zien QNH als verlengstuk van onze organisatie en kijken dan ook uit naar een nog intensievere samenwerking in de komende jaren.’
Channel Awards 2017
QNH Consulting is genomineerd voor de Channel Awards 2017 in de categorie Best Trusted Advisor of the Year. Breng nu een stem uit op de genomineerden. Dit kan tot en met 12 november.