De Amerikaanse storage- en cloudleverancier Cloudian introduceert het HyperForce-partnerprogramma. Dat programma biedt partners de tools, training en het businessmodel om hun klanten te helpen bij de opslag en beveiliging van ongestructureerde data. Dit moet partners nieuwe omzetstromen opleveren.
Met het HyperForce partnerprogramma spelen wederverkopers in op de vraag naar oplossingen voor het opslaan en beschermen van ongestructureerde data. Het programma omvat onder meer dealregistratie, een verbeterd partnerportaal, ontwikkelingsfondsen, verkoopondersteuning, trainingsaanbod en go-to-market-plannen.
Naast het nieuwe partnerprogramma, kondigt Cloudian de aanstelling van Christine Blum aan als directeur channel marketing. Zij heeft hiervoor bij diverse Amerikaanse bedrijven kanaal- en marketingstrategieën ontwikkeld.
Cloudian
Cloudian is gevestigd in Silicon Valley en levert object storage-systemen voor hybride clouds. Nederland vormt naar eigen zeggen samen met Duitsland en het Verenigd Koninkrijk de meest volwassen markt voor de leverancier. Hier zijn mensen werkzaam in klantenservice, product, (pre-)sales en marketing.
Channel Awards 2017
Cloudian is genomineerd voor de Channel Awards 2017 in de categorie Channel Challenger of the Year. Breng nu een stem uit op de genomineerden. Dit kan tot en met 12 november.