Voor de Channel Awards 2017 zijn bij de Vendor Awards vijf producten van fabrikanten genomineerd die waardevol zijn voor het kanaal. Evolve-Store van Checkpoint Systems, Intelligent Automation Engine van ServiceNow, MainFlow van MainPlus, ITvisors en Mendix, MembersLife van CRM Partners en Qlik Sense van Qlik mogen zich in 2017 de beste channelproducten van Nederland noemen. De winnaar in deze categorie wordt op 6 december 2017 bekendgemaakt tijdens een spectaculaire awardsshow in Jaarbeurs in Utrecht.
Dit zijn de genomineerden in de categorie Best Channel Product of the Year:
• Evolve-Store van Checkpoint Systems
• Intelligent Automation Engine van ServiceNow
• MainFlow van MainPlus, ITvisors en Mendix
• MembersLife van CRM Partners
• Qlik Sense van Qlik
Onderbouwingen
• Evolve-Store van Checkpoint Systems
Checkpoint Systems introduceert nieuwe oplossingen voor retailers. Een daarvan is Evolve Store, een reeks softwaretools waarmee retailers hun winkels kunnen monitoren en beheren. Dankzij de beschikbare data in het systeem kunnen winkeliers hun omzet laten stijgen en het verlies van goederen beperken. Door de gegevens van verschillende bronnen, zoals het aantal winkelbezoekers, dreigingen van georganiseerde winkeldiefstal, de bezetting van pashokjes en elektronische goederenbeveiliging te combineren, krijgen retailers op één platform een volledig overzicht van de keten.
• Intelligent Automation Engine van ServiceNow
ServiceNow voegt machine-learningtoepassingen toe aan het Now Platform. De oplossing, met het accent op de zogeheten Intelligent Automation Engine, is toegespitst op vier gebruikssituaties: het voorkomen van storingen, het automatisch classificeren en routeren van werk, het voorspellen van toekomstige prestaties en het vergelijken van prestaties. De Intelligent Automation Engine is beschikbaar in het Now Platform voor csm, security en hr. In de toekomst moeten de toepassing voor alle afdelingen en applicaties beschikbaar zijn.
• MainFlow van MainPlus, ITvisors en Mendix
De nieuwe MainFlow-applicatie ondersteunt en stroomlijnt het volledige onderhoudsproces van de schademelding van een bewoner tot aan reparatie en facturatie door vaklieden. Door het volledige proces en alle ketenpartners in één applicatie samen te brengen, wordt onderhoud minder fraude- en foutgevoelig. Bovendien kan MainPlus vanuit de applicatie eenduidig en visueel aantrekkelijk rapporteren aan haar klanten over het uitgevoerde onderhoud en andere prestatieafspraken.
• MembersLife van CRM Partners
CRM Partners lanceert MembersLife. Dit is een nieuwe, gestandaardiseerde crm-oplossing die specifiek is toegespitst op ledenorganisaties en verenigingen. Het crm-platform bestaat uit een breed scala van apps waarmee kleine tot middelgrote verenigingen hun ledenbeheer kunnen managen. MembersLife is modulair opgebouwd en bestaat onder andere uit een evenementen-app, een facturatie-app, een betalings-app, een nieuwsbrieven- app en een ledenportaal. MembersLife is ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics CRM en is volledig in de cloud.
• Qlik Sense van Qlik
Visual analytics-specialist Qlik introduceert het nieuwe business intelligence platform Qlic Sense. Dit analyseplatform geeft inzicht in productgegevens en operationele bedrijfsdata. Qlik Sense is een selfservice-applicatie voor datavisualisatie en data discovery ontwikkeld voor individuen, groepen en organisaties. Qlik Sense stelt gebruikers in staat om visualisaties te maken, data tot in de kleinste details te analyseren, direct nieuwe verbindingen tussen de data te leggen en kansen vanuit verschillende hoeken te belichten. De gebruiker kan zelf eigen dashboards, visualisaties en analyses bouwen door een drag & drop interface.
Terug naar alle genomineerde fabrikanten van de Channel Awards 2017
·