ServiceNow biedt servicemanagement voor iedere afdeling binnen een organisatie, waaronder it, hr, facility management en field service. Via de eigen Enterprise Cloud maakt het voor organisaties beheren as-a-service mogelijk. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2017 reden om ServiceNow als Cloud-aanbieder van het jaar te nomineren.
ServiceNow Service Management wordt geleverd via de ServiceNow Enterprise Cloud, dat is ontworpen als cloud-platform dat werk uit handen moet nemen. Dankzij een multi-instance architectuur, levert de ServiceNow Enterprise Cloud beschikbaarheid en redundancy. Beveiligingsfeatures beschermen klantdata en voldoen aan de hoogste eisen van compliance en regelgeving. De ServiceNow Enterprise Cloud kan worden opgeschaald naar de wensen en eisen van de grootste multinationals.
ServiceNow Service Management-platform is een cloud-based systeem waarmee organisaties de controle hebben over alle aspecten van hun it-omgeving. Complexe, handmatige processen worden met behulp van het Service Management-platform gestroomlijnd en geautomatiseerd. Hierdoor kunnen bedrijven besparen op kosten, risico’s verminderen, hun slagvaardigheid vergroten en een impuls geven aan it-innovatie. ServiceNow Service Management verenigt meerdere tools, databases en management systemen in één interface en helpt bedrijven om taken te automatiseren.