TOPDesk België is officiële partner geworden van Arinto, een planningstool die gericht is op kmo’s en te koppelen is aan TOPdesk. Op die manier kan van service management en planning een geïntegreerd geheel gemaakt worden.
Met Arinto kunnen resources, opdrachten, projecten en assets gepland worden. Daarbij wordt rekening gehouden met alle randvoorwaarden die de business van een bedrijf kunnen beïnvloeden, zoals beschikbaarheid, skills, locaties, deadlines en prioriteiten. De oplossing kan zowel in de cloud als on premise geïnstalleerd worden.
TOPdesk ontwikkelt, verkoopt en implementeert dan weer Itil-compliant service management software voor it, facilitair management en hr. Op die manier kunnen organisaties hun services efficiënt beheren. Het bedrijf werd in 1993 opgericht in Nederland en telt ondertussen 4.500 klanten in vijftig landen.
Kris Kemland, sales manager TOPdesk België: ‘Ik ben ervan overtuigd dat onze twee innovatieve bedrijven elkaar zullen versterken en aanvullen. Wij kijken alvast uit naar een leuke samenwerking.’