It-dienstverlener Speyk gaat klanten van CRM Partners helpen om Dynamics 365 in te voeren. CRM Partners geeft aan dat de klantvraag groter wordt als gevolg van de populariteit van cloudtechnologie. Ook willen bedrijven het liefst door één partner bediend worden. De samenwerking maakt dit volgens beide partijen mogelijk.
Rik Dubbink, cto bij CRM Partners Group: ‘Onze ambitie is om Europees marktleider te worden op het gebied van customer engagement. Door deze doelstelling is het belangrijk om focus te houden op de dingen waar we goed in zijn. Dit betekent dat we nauw moeten samenwerken met partners die ons met bepaalde specialismen kunnen helpen. Speyk is een specialist als het gaat om bijvoorbeeld infrastructuur en Office 365-implementaties en daarom een passende partner.’
CRM Partners werd in 2005 opgericht door Emiel Putman. Het bedrijf beschikt over 180 medewerkers, verspreid over drie businessunits: CRM Partners in Barneveld, CRM Partners in het Duitse Eschborn en het nieuwe CRM Partners Customer Service in Amersfoort.
Het bedrijf is van oorsprong Nederlands en maakte in 2011 de eerste internationale stap naar Duitsland. Sinds 2015 is het ook actief in het Verenigd Koninkrijk. Dat gebeurt vanuit de Nederlandse vestiging. CRM Partners levert producten en diensten in de agrarische sector, financiële sector en aan ledenorganisaties. Het claimt een totale omzet van 25 miljoen euro te realiseren.
Speyk is een ict-kennispartner uit Veenendaal. Het bedrijf biedt managed- en cloud services in combinatie met advies en trainingsdiensten. De onderneming is opgericht in 2001 en wordt geleid door Almar te Nijenhuis.