ServiceNow voegt drie Amerikaanse softwareleveranciers (isv’s) toe aan haar partnersysteem. Het betreft Apttus (leverancier van quote-to-cash-diensten), Five9 (softwareleverancier voor callcenters) en Skedulo (leverancier van planningssoftware). De oplossingen worden toegevoegd aan het Now Platform. Dat maakt het it-bedrijf bekend tijdens de klantenconferentie Knowledge17 in Orlando.
Technologische partners van ServiceNow kunnen hun applicaties, die werkprocessen automatiseren, aanbieden op het Now-platform. Op dat platform zijn momenteel 260 applicaties beschikbaar van ruim 150 partners. Tijdens Knowledge17, de klantenconferentie van ServiceNow, zijn 29 nieuwe applicaties voor het Now-platform aangekondigd. De applicaties van Apttus, Five9 en Skedulo maken binnenkort deel uit van het platform.
Kanalen
Apttus biedt quote-to-cash-diensten. De oplossingen dragen bij aan de salesdoelstellingen door meer inkomsten via alle kanalen te genereren. Five9 is opgericht in 2001 en levert callcentersoftware vanuit de cloud. Het maakt klantencontact via meerdere kanalen mogelijk, waaronder telefoon, chat, e-mail, mobiele apps of sociale media.
Skedulo biedt een web- en mobiele applicatie voor het plannen en beheren van een personeel op afstand. Dat gebeurt op basis van mapping, realtime-informatie en geo-tracking.