Marketingbureau Gladior uit Enschede voegt het dataplatform BlueConic van GX Software toe aan zijn portfolio. Hiervoor hebben beide partijen een partnerschap ondertekend. Gladior is hiermee de derde partner van BlueConic in Nederland.
Gladior is een marketingbureau gevestigd in Enschede en helpt klanten met online-personalisatie. Het gaat nu ook BlueConic verspreiden. Via dat dataplatform krijgt elke websitebezoeker een dynamisch profiel. Dit helpt gebruikers bij profilering om realtime gepersonaliseerde content aan te bieden. De data krijgt ook een koppeling met andere systemen om bijvoorbeeld gepersonaliseerde content in e-mail of op sociale-mediakanalen zoals Facebook aan te bieden.
‘Met Gladior voegen we een partner toe aan ons eco-systeem dat onze producten in de markt zet’, zegt Willem Rossieau, ceo van GX Software. ‘We zijn blij dat de professionals van Gladior hun klanten gaan helpen meer uit online-marketing te halen met behulp van BlueConic.’
GX Software
GX Software helpt organisaties hun digitale kanalen persoonlijk te maken. Het bedrijf is in 1996 opgericht door een aantal studenten. Inmiddels beschikt het bedrijf over circa honderd medewerkers op het Nijmeegse kantoor. Het bedient klanten als Nationale-Nederlanden, Aegon, KPN, WNF en Ajax.