In een wereld waarin digitale disruptie het succes (of falen) van een bedrijf bepaalt, is het hebben van een juiste technologiepartner essentieel.
Fujitsu World Tour 2017, een roadshow die 22 landen aandoet, staat daarom in het teken van digitale co-creatie. Op 12 juni kunnen IT-beslissers in Maarssen ervaren hoe samenwerking tussen organisaties hen kan helpen de ‘digital dots’ te verbinden.
Constante digitale transformatie vraagt veel van bedrijven: sneller dan ooit moeten bedrijven leren, deze lessen in de praktijk brengen en opschalen. En dat lukt niet alleen. Om de technologische ‘puzzel’ zo snel mogelijk op te lossen, is een mix nodig van de juiste (externe) technologische expertise en de unieke kennis uit het bedrijf zelf.
Co-creatie is altijd al belangrijk geweest in Fujitsu’s werkwijze. In een digitale wereld wordt het een voorwaarde: het brengt voorheen niet met elkaar verbonden expertisegebieden samen, waardoor innovatie ontstaat en schaalbare waarde wordt gecreëerd. Bezoekers ervaren op Fujitsu World Tour onze filosofie van ‘human-centric innovatie’, die mensen, informatie en infrastructuur samenbrengt en zo bedrijfsgroei mogelijk maakt en ondertussen vorm geeft aan een betere toekomst voor de maatschappij in zijn geheel. In de highlight video van vorig jaar krijgt u een indruk van de grootte en het succes van de roadshow uit eerdere jaargangen.
Ervaringen uit eerste hand
Aanvullend op deze filosofie van human-centric innovatie is dit jaar gekozen voor digitale co-creatie als speciaal thema voor de Fujitsu World Tour 2017. Op 12 juni 2017 vormt Inn Style in het Utrechtse Maarssen het decor van een dag vol inhoudelijke discussies en kennisoverdracht onder ICT-experts afkomstig uit de hele wereld. Hier is het mogelijk om uit eerste hand te ervaren hoe Fujitsu tal van organisaties helpt met digitale transformatieprojecten. Dit onder meer door toepassingen van diensten en technologieën op het gebied van Artificial Intelligence, Internet of Things, Cloud en Security.
De Fujitsu World Tour is de grootste roadshow in zijn soort, met meer dan 14.000 experts tijdens evenementen op zes continenten. Hoogtepunten dit jaar zijn onder meer een keynote van Fujitsu’s CTO Dr. Joseph Reger over Artificial Intelligence, de innovatieve oplossingen van Fujitsu Laboratories en een ‘battle’ tussen start-ups die samenwerken met Fujitsu voor hun concepten op gebieden als e-health en e-fintech. Dagvoorzitter is Frits Huffnagel en televisiepresentator en komiek Arjen Lubach verzorgt de ‘grande finale’ van deze middag.
Wees er snel bij
Ontdek hoe digitale ontwikkelingen innovatie versnelt en ontmoet marktexperts. Bekijk de Fujitsu World Tour 2017 website voor het volledige programma of registreer direct en zorg dat u deze dag niet mist.