KPN heeft platina business partner Axoft uitgeroepen tot Strongest Partner. Axoft wordt daarmee, net als een jaar eerder, betiteld als de meest toekomstbestendige businesspartner van KPN. Salesmanager Wouter Borst van Axoft wist ook nog een prijs voor de beste business deal in de wacht te slepen. De KPN Strongest Partner Challenge is de opvolger van de jaarlijkse Channel Awards van KPN.
De opzet van de competitie en de spelregels zijn anders dan voorheen, maar uiteraard gaat het nog altijd om competenties en prestaties. Het was dan ook niet verrassend dat Axoft, de grote winnaar van vorig jaar, in diverse categorieën genomineerd was. Op donderdagavond 9 februari werden tijdens het groots opgezette feestelijke event in B.Amsterdam de winnaars bekendgemaakt.
Vorig jaar was de hoogste podiumplaats voor Axoft en uiteraard wilde de succesvolle platina business partner van KPN de prestigieuze titel prolongeren. ‘Maar dat is op voorhand geen zekerheidje’, reageert salesmanager Wouter Borst, die ook de Prestatieprijs – voor de business deal van het jaar, uitgereikt door Joris van Oers directeur Zakelijke Markt bij KPN – wist te winnen. ‘Nominaties zijn mooi, maar bij Axoft gaan we altijd voor goud.’
Teamprestatie
Directeur Edwin Kuiper benadrukt nog maar eens hoe belangrijk de rol was van Wouter Borst om dit spraakmakende project tot een succes te maken. ‘Daarom ook moest juist hij die prijs in ontvangst nemen en niemand anders. Natuurlijk is dit het resultaat van een ultieme teamprestatie, maar vanavond vonden we dat de schijnwerpers echt een keer op hem gericht moesten worden.
Om deze avond prijzen in de wacht te slepen zijn enkel klinkende verkoopcijfers niet voldoende. Je moet ook aantoonbaar je sporen hebben verdiend op het gebied van digitale transformatie. Hoe zet je technologie in als stuwende kracht achter een organisatie? Het gaat om innovatiedrang, daadkracht, inspiratie, interactie en lef om grenzen op te zoeken en te verleggen.