DDi heeft haar Transaction Robot speciaal ingericht voor gebruikers van het online boekhoudpakket van Twinfield. Razendsnel verwerkt de Transaction Robot alle facturen die Twinfield klanten ontvangen. Voor de Robot maakt het niet uit hoe de facturen worden ontvangen. Traditioneel via de post, via de email of via webportalen zoals bijvoorbeeld InvoiceSharing. De DDi Transaction Robot is een standaard onderdeel van de DDi Factuur oplossing. In combinatie met Twinfield kan deze zowel Online als On Premise worden ingezet.
Met de nieuwe interface wordt het factuurverwerkingsproces nog verder geautomatiseerd. De Transaction Robot leest alle facturen automatisch in. Sorteert deze naar type factuur (credit/debet nota), filtert automatisch aanmaningen en/of herinneringen, controleert op spook- en/of dubbele facturen en boekt direct de factuur op de juiste administratie. Bovendien kan de Robot via regels worden ingesteld om de gehele factuurboeking geautomatiseerd vast te leggen in Twinfield. In eerste instantie uiteraard geblokkeerd voor betaling. Om daarna de factuur met DDi Factuur direct door te zetten naar de juiste budgethouders voor controle en fiattering. De uitgebreide workflow functionaliteit van DDi Factuur kan de meest uiteenlopende procuratieprocessen automatiseren. Facturen kunnen bijvoorbeeld gelijktijdig door meerdere budgethouder worden behandeld. Het systeem houdt nauwkeurig bij wie wat al heeft behandeld en welke taken nog openstaan. Daarbij continu in verbinding staand met Twinfield. Actuele gegevens, geïntegreerd met de financiële bedrijfsregels in Twinfield zijn altijd direct beschikbaar waardoor het proces naadloos kan doorlopen.
Zowel de efficiency als het overzicht en inzicht in de actuele financiële situatie van de organisatie wordt sterk vergroot. Vanaf verschillende locaties kan informatie via DDi Factuur worden toegevoegd aan Twinfield. Dat maakt een organisatie slagvaardiger en uiterst competitief.
Over DDi Information Automation Engineers
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.