Het Veenendaalse HSO, leverancier van crm- en erp-oplossingen van Microsoft, is door de Rotterdamse e-commercespecialist Sana Commerce benoemd tot Sana Gold Partner. Het is de hoogste status binnen het partnerprogramma.
Sana Commerce reikt de status van Gold Partner uit aan partners op basis van hun expertise, het salesvolume en de marketingactiviteiten om de verkoop van Sana Commerce te stimuleren. Ruben Mink, salesmanager Nederland bij Sana Commerce, over de samenwerking. ‘HSO is al jaren een Sana partner. Naast het leveren van e-commerce aan klanten met een bestaand Dynamics erp-systeem, hebben we ons partnerschap in 2016 verder uitgebreid door bedrijven te helpen met de implementatie van een compleet nieuwe infrastructuur.’
Microsoft Dynamics
Sinds 1989 is HSO actief als Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een it-bedrijf met meer dan 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. Het Veenendaalse bedrijf ondersteunt lokale en internationale bedrijven in de retail, groothandel, industrie en (technische) dienstverlening met digitale technologie. HSO verzorgt de implementatie, optimalisatie en het beheer van cloud-oplossing Microsoft Dynamics 365.
Sana is een gecertificeerde Microsoft Dynamics en SAP partner. Met een e-commerce oplossing die integreert met de erp-systemen van Microsoft Dynamics (Nav, AX & GP) en SAP (ECC en Business One), helpt Sana Commerce leveranciers, fabrikanten en groothandels wereldwijd om efficiënter te verkopen, betere klantenservice te bieden en hun omzet te verhogen. In totaal draaien meer dan twaalfhonderd webshops wereldwijd op Sana. Onder hen een aantal bekende namen in binnen- en buitenland zoals Basiq Dental, WP Performance en Pelican Rouge.