De Leidse hardwaredienstverlener Infotheek Groep verbindt zich als sponsor de komende twee seizoenen aan eredivisievoetclub FC Utrecht, met een optie voor nog eens twee seizoenen. Daarbij is overeengekomen dat dochteronderneming 4Launch op de achterkant van het speelshirt van de profclub uit de Domstad komt te staan.
Ook neemt Infotheek een eigen skybox en toegang tot de business lounge in Stadion Galgenwaard om zichtbaar te worden bij de zakelijke doelgroep.
Voor algemeen directeur Infotheek Jordy Kool – geboren en getogen in Utrecht – was het snel duidelijk: ‘Onze organisaties hebben veel met elkaar gemeen en delen de mentaliteit van mouwen opstropen en doen, het ‘no guts, no glory’-gen: we zijn allebei vechters, harde werkers, loyaal en maatschappelijk betrokken. Daarnaast spreekt de professionaliseringsslag die FC Utrecht aan het maken is ons aan, daar dragen wij graag aan bij.’
Infotheek nam in 2015 webwinkel 4Launch over. Dit bedrijf richt zich met de verkoop van (computer)elektronica op de particuliere- en zakelijke markt.