Toshiba Information Systems Benelux introduceert twee nieuwe diensten ter ondersteuning van zakelijke klanten: de Toshiba Business Support Portal en de Platinum Support Service.
De Toshiba Business Support Portal is een online ‘personal assistant’-service die bedrijven in staat stelt hun complete arsenaal aan Toshiba-producten te bewaken en te beheren. Dankzij deze service hebben zij inzicht in de garantiestatus van hun devices en kunnen ze in een oogwenk de nieuwste drivers en software-updates downloaden. De Platinum Support Service voor large accounts breidt de Toshiba-garantie uit met enkele additionele voordelen waaronder een allesomvattende service en de business portal, maar ook on-site reparaties op de volgende werkdag en een Hard Drive Retention Service. Beide diensten zijn bedoeld om het servicesaanbod van het bedrijf verder te verbeteren en klanten extra gemoedsrust te geven.
De Platinum Support Service is beschikbaar in negentien Europese landen. Een uitrol naar andere Europese landen is op aanvraag mogelijk. De service is van toepassing op devices uit Toshiba’s Satellite Pro-, Tecra- en Portégé-serie en op een aantal zakelijke tablets van Toshiba. De Toshiba Business Support Portal is beschikbaar in de gehele EMEA-regio.