Edwin Hageman, voormalig ceo Microsoft Nederland, wordt per 1 oktober ceo van telecom en ict-dienstverlener Into. Het bedrijf wil met de komst van Hageman verder groeien en transformeren naar een totaalaanbieder van geïntegreerde mobiele- en cloudbasedwerkplekken.
Into verwacht dit jaar uit te komen op 50 miljoen omzet, dat is een groei van 20 procent ten opzicht van vorig jaar. Hageman moet het bedrijf helpen deze trend vast te houden, of te verbeteren. Die groei wil het bedrijf organisch realiseren en door acquisities. Het bedrijf heeft in Nederland zesduizend klanten. Het noemt zichzelf de grootste onafhankelijke ict- en telecomdienstverlener in Nederland.
Vorig jaar kocht de organisatie MBC Telecom en Mygrade. De technologie en diensten van deze twee partijen zijn geïntegreerd tot een nieuwe dienstenpakket. Dit pakket richt zich, gecombineerd met een customer service, op het ontzorgen van mkb-ondernemers op het gebied van (online) werkplekken en (tele)communicatie.
Uitbreiding directieteam
Naast Hageman is het directieteam ook uitgebreid met Clarinda Dobbelaar als chief marketing officer. Dobbelaar wordt verantwoordelijk voor het opzetten en verder uitbouwen van de naamsbekendheid en het productportfolio voor verschillende marktsegmenten van Into. Hiervoor was zij werkzaam in verschillende strategische marketing functies voor de Amerikaanse financieel-technologische dienstverlener Nasdaq, BWise en diverse Microsoft-partners.