HSO, leverancier van crm- en erp-oplossingen van Microsoft, is door Microsoft voor het tiende jaar op rij beloond met een lidmaatschap van de Microsoft Dynamics Inner Circle. De beloning werd uitgereikt tijdens de Worldwide Partner Conference 2016, die plaatsvond van 10 tot 14 juli in het Canadese Toronto.
‘De Dynamics Inner Circle is een groep van de meest strategische en succesvolle partners van Microsoft. Lidmaatschap is voorbehouden aan de top van de partners wereldwijd. Microsoft-partners die kans maken op dit lidmaatschap laten uitmuntende prestaties zien op het gebied van omzet, klantsucces en innovatie. In de markt wordt lidmaatschap van de Inner Circle gezien als een belangrijk bewijs van betrouwbaarheid en kwaliteit van dienstverlening’, aldus HSO.
Klantgerichtheid
De toegevoegde waarde die HSO biedt, zorgt er volgens de organisatie voor dat het bedrijf wederom een plek heeft verdiend in de prestigieuze groep. Frank Holland, corporate vice president business solutions sales & partners bij Microsoft, beaamt dit: ‘HSO behoort tot de top één procent van de Microsoft Dynamics partners in termen van omzet, maar de grote invloed op het succes van onze gezamenlijke klanten is wat echt opvalt. Microsoft is vereerd HSO opnieuw te belonen voor haar prestaties, inzet en ondersteuning van de Microsoft Dynamics-oplossingen.’
Ook HSO is verheugd met het lidmaatschap, zo vertelt Jan Koedijk, directeur HSO Nederland: ‘We zijn trots en verheugd dat we ons voor het tiende jaar op rij bij dit netwerk mogen voegen. In het afgelopen jaar heeft de crm & bi-business van HSO een groei doorgemaakt. Ook hebben we ons meer gericht op de ontwikkelingen in de cloud, wat resulteerde in innovaties zoals de recente introductie van ConnectedWork. Deze ontwikkelingen brengen de mogelijkheid klanten optimaal te bedienen en stelt hen in staat sneller en succesvoller aan de wensen en de eisen van de business te voldoen. Door onze deelname aan de Inner Circle en de Partner Advisory Councils voor erp en crm, kunnen we onze klanten eerder op de hoogte stellen van toekomstige ontwikkelingen en de wensen van onze klanten kenbaar maken aan Microsoft.’
Dezelfde strategische lijn
Volgens Koedijk ligt het succes van een sterke partnersamenwerking ook in een overeenkomende visie. ‘Zoals eerder gezegd hebben wij onlangs Connectedwork gelanceerd, een browsergebaseerde werkplek die Microsoft en andere bedrijfsapplicaties integreert. Niet veel later kondigde Microsoft de komst van Dynamics 365 aan, waarin functies van erp, crm, bi, IoT, in-memory en machine learning worden samengebracht in één oplossing. Deze lanceringen laten goed zien dat wij eenzelfde strategische koers varen en op één lijn zitten met Microsoft. Mensen willen sneller, flexibeler en efficiënter kunnen werken vanuit dezelfde omgeving.’
Achtergrond
HSO is sinds 1989 een Microsoft solution integrator en uitgegroeid tot een succesvol ict-bedrijf met meer dan vijfhonderd medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer, optimalisatie en onderhoud van Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint, Office 365 en bi -oplossingen. Dat doet de firma voor zowel Nederlandse organisaties als voor multinationals in de branches retail, groothandel en industrie en voor technische en zakelijke dienstverleners.