Nieuw selfservice partner automation platform verbetert processen tussen channel partners en vermindert complexiteit in de supply chain.
TIE Kinetix introduceert Flow, volgens de leverancier het eerste selfservice partner automation platform voor het indirecte verkoopkanaal. Met deze oplossing kunnen channel partners de marketing-, sales- en leveringsprocessen automatiseren en optimaliseren.
Dit zorgt bij klanten voor een natuurlijke merkbeleving en een consistente gebruikerservaring. Voor het indirecte verkoopkanaal levert het een hogere omzet op door een verminderde complexiteit in de supply chain en snellere processen.
Flow is ontworpen om verschillende partijen met elkaar te verbinden, problemen op te lossen, relevante document- en datastromen te stroomlijnen en processen op elkaar af te stemmen. Interne teams hebben één platform dat alle inkomende en uitgaande orders, facturen en andere b2b-documenten automatiseert in de hele supply chain. Dit zorgt voor een versnelling van processen en kostenbesparingen.
Aan de vraagzijde zijn processen afhankelijk van de beschikbaarheid van channel partners voor het succes van een go-to-market-strategie. Gebrek aan tijd of middelen van channel partners zijn hierbij een serieuze dreiging. Flow automatiseert content, campagnes en marketingtactieken in partnerkanalen. Op deze manier ondersteunt het platform bij het verbeteren van merkbeheer en sales conversie, en faciliteert het lead management. Het geïntegreerde commandocentrum voor de partner community dicht de kloof tussen sales en marketing. Via het eenvoudig te gebruiken selfservice-proces kunnen channel partners zich abonneren op alle content, campagnes en programma’s.