Aspect Software, leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klantbetrokkenheid, personeelsoptimalisatie en de backoffice, zowel on-premise als in de cloud – introduceert Aspect Mila, een nieuwe, interactieve assistent waarmee supervisors en agents in contactcenters op een nieuwe manier de interactie kunnen aangaan met personeelsapplicaties en met elkaar.
Aspect Mila is een integratie van Aspect CXP en Aspect natural language understanding-technologieën (NLU). In combinatie met componenten van de Aspect EQ Workforce Optimization-suite (WFO) zijn supervisors in staat personeelsbehoeften beter te beheren en krijgen agents met hun mobiele apparaten vanaf elke locatie meer controle over roosters, zonder directe toegang tot de WFO-desktopapplicaties.
Voordelen van Aspect Mila zijn onder andere onder meer administratieve efficiëncy, minder verloop van agents en meer productiviteit. Dankzij mogelijkheden voor omnichannel selfservice zijn werknemers in staat personeelsgerelateerde taken te voltooien op een tijdstip en manier die voor hen gunstig is.