Uithoorn, 28 april 2016 – StartReady en CC4Skype zijn een samenwerking aangegaan. Met StartReady als leverancier van Skype for Business en CC4Skype als ontwikkelaar van customer care software leveren de twee bedrijven nu een complete en geïntegreerde propositie voor gebruikers van Skype for Business. Met het partnership kunnen zij voorzien in de behoefte aan een rijker palet aan functionaliteiten als onderdeel van Skype for Business, met een focus op customer care.
StartReady is al jarenlang specialist op het gebied van de implementatie en ingebruikname van de Universal Communications-oplossing Microsoft Skype for Business. Het aanbod wordt nu uitgebreid door de inbreng van CC4Skype, dat preferred supplier wordt voor contactcenter-specifieke add-ons. CC4Skype levert een customer care-oplossing bovenop Skype for Business. Daarmee verrijken de beide Universal Communications-experts Skype for Business met de toevoeging van functionaliteiten die onmisbaar zijn voor medewerkers en afdelingen met veel intern en extern klantcontact, zoals automatic call distribution, gespreksopname, voice routing en rapportage.
Compleet en sterk
Anne-Meine Gramsma, CCO van CC4Skype, over het gesloten partnership: “Ik ben verheugd over de samenwerking. Gezamenlijk hebben we veel ervaring, kennis en competenties in huis. We vervullen allebei een duidelijke rol en zijn complementair aan elkaar. Dat levert meerwaarde op omdat we daarmee Skype for Business uit kunnen breiden met extra functionaliteiten. StartReady en CC4Skype vormen een complete en sterke partij op de UC-markt, met een groot bereik. Daar profiteren al onze klanten van.”
Wederzijds succes
Lucas Wensing, CEO van StartReady, vindt de samenwerking met CC4Skype een logische stap: “Bedrijven vragen steeds vaker om extra functionaliteiten bovenop het standaard Skype for Business. Ik ben van mening dat elk bedrijf zich moet bezighouden met zijn eigen specialisme. Voor al het andere schakel je de expertise van partners in. Dat is wat nu doen met CC4Skype. Door een partnership aan te gaan, krijgen gebruikers van Skype for Business de beschikking over een compleet aanbod aan extra toepassingen van de applicatie. We gaan binnen het samenwerkingsverband voor wederzijds succes: wij kunnen klanten nog beter bedienen door het productportfolio uit te breiden met een bewezen contactcenteroplossing, CC4Skype vergroot het bereik in de zakelijke markt.”
Volgens Gramsma passen de bedrijven goed bij elkaar, en niet alleen vanwege de producten en diensten die zij leveren: “Wij hebben elkaar gevonden in de gezamenlijke motivatie en kijk op de business. Beide bedrijven worden gedreven door de klantwens en we zetten alles op alles om de klantbeleving te optimaliseren en betere service te verlenen.”
Over StartReady
StartReady heeft als doel kenniswerkers binnen en tussen organisaties met elkaar te verbinden. Technologie maakt dit mogelijk. StartReady is specialist in Microsoft-gebaseerde Universal Communications-oplossingen. Voorheen Lync, nu Skype for Business. Het bedrijf standaardiseert de implementatie en het beheer van Lync- en Skype for Business-omgevingen en heeft een innovatieve oplossing ontwikkeld voor optimale adoptie van de UC-oplossingen. Ook werkt StartReady continu aan uitbreiding van het Skype for Business-productportfolio. StartReady biedt de software aan in verschillende varianten, van cloud-oplossingen voor het MKB tot on-premise en virtuele oplossingen voor enterprises. De organisatie is onafhankelijk en werkt op internationale basis samen met verschillende gerenommeerde partners. Zo doet het bedrijf dienst als Skype for Busines Competence Center van KPN. Ook is StartReady gecertificeerd Microsoft Gold Partner en Premier Support Partner. Kijk voor meer informatie op www.startready.com.
Over CC4Skype
CC4Skype B.V. is ontwikkelaar van CC4Skype, customer care software voor intuïtief klantcontact en volledig geïntegreerd met Skype for Business. Eenvoudig in zowel gebruik, het genereren van rapportages, beheer en implementatie, ontworpen vanuit het oogpunt van de gebruiker. CC4Skype is een volwaardige customer care oplossing, waarmee u de klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Intuïtief kunnen communiceren en werken staat bij de ontwikkeling van onze oplossingen voorop. Met onze oplossing haalt u meer uit uw investering in Skype for Business. www.commcare.nl